هدف اصلی از این تحقیق تجزیه و تحلیل تجربیات گردشگری ارائه شده توسط املاک قهوه در تایوان است. روش دو روش ترکیبی در دو بخش اصلی استفاده شده است. در مرحله اول ، پروفایل املاک قهوه تایوان از نظر تجربیات ارائه شده برای جذب بازدید کنندگان مورد بررسی قرار گرفت. مصاحبه های عمیق با صاحبان نشان داد که می توان آنها را در املاک قهوه سنتی ، آموزشی و جامع طبقه بندی کرد. دوم ، با استفاده از مقیاس تجربیات به یادماندنی گردشگری (MTES) ، نتایج حاصل از بررسی بازدید کنندگان بسیار مثبت بود. با این حال ، چهار توصیه خاص برای توسعه پایدار گردشگری املاک قهوه در تایوان ارائه شده است: افزایش و بهبود بازاریابی و مارک تجاری توسط سازمانهای مدیریت مقصد دولتی. توسعه یک سیستم عرضه و گردشگری یکپارچه گردشگری در مناطقی که حاوی املاک قهوه هستند. ایجاد محصولات جدید قهوه با آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور؛ و ایجاد آموزش به عنوان نقطه اصلی فروش املاک قهوه. این چهار ابتکار در حل برخی از چالش های کنونی قهوه تایوانی در حال حاضر با آن روبرو هستند ، در حالی که بطور مداوم بازار طاقچه گردشگری املاک قهوه را توسعه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.