داستان پردازی دیجیتال یک عامل کلیدی است که توسط سرمایه گذاران برای جذب سرمایه گذاران به پروژه های سرمایه گذاری سرمایه گذاری استفاده می شود. علیرغم نقش مهم داستان پردازی دیجیتالی در ترغیب مصرف کننده ، تحقیقات در مورد تأثیر داستان پردازی دیجیتال بر رفتار مصرف کننده در بخش شلوغی اقتصاد بازدید کننده کمیاب است. هدف از این کار ایجاد و تأیید یک چارچوب تحقیق نظری یکپارچه شامل سه بعد داستان پردازی دیجیتال به عنوان یک فاکتور بازتابنده مرتبه دوم (زیبایی شناختی درک شده ، ساختار روایت و خودآگاهی) و مفاهیم تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT) (امید به عملکرد ، تأثیر اجتماعی ، امید به تلاش ، تسهیل شرایط و قصد). نتایج نشان می دهد که داستان پردازی دیجیتال تأثیر بسیار مهمی در تسهیل شرایط ، امید به عملکرد ، امید به تلاش و تأثیر اجتماعی در نزول دارد. قصد سرمایه گذاران برای ایجاد سرمایه گذاری نیز به طور چشمگیر تحت تأثیر شرایط ، امید به عملکرد ، تأثیر اجتماعی و امید به تلاش در نزولی قرار دارد و پیامدهای نظری و مدیریتی مهمی را در اوقات فراغت و گردشگری ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.