در حال افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و به ویژه بیمارستان ها ، تحت کنترل هزینه های عملیاتی خود ، تحت فشار قرار می گیرند تا خدمات درمانی با کیفیت را ارائه دهند. بیمارستان ها با چالش تعادل بهره وری منابع و ارائه ارزش بیمار روبرو هستند. این امر مستلزم همکاری تنگاتنگ بین بازاریابی و عملیات است که هر دو با ایجاد ارزش بیمار ارتباط مستقیمی دارند. این مقاله به وابستگی متقابل قابلیت ها و عملیات بازاریابی نامشهود در عملکرد بیمارستان ایالات متحده می پردازد. ما برای اندازه گیری و ارزیابی وابستگی متقابل قابلیت های بازاریابی نامشهود (سهم ذهن مارک) و عملکردها در عملکرد بیمارستان از یک تجزیه و تحلیل پوششی داده ای غیر شعاعی (DEA) استفاده می کنیم. علاوه بر این ، ما متغیرهای بازاریابی نامشهود را در یک تحلیل مسیر آزمایش می کنیم تا رابطه آنها با رضایت مشتری و مراجعه به آنها مشخص شود. نتایج ما نشان می دهد که دارایی های بازاریابی نامشهود برای توانایی بیمارستان ها در ارائه ارزش بیمار بسیار مهم است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.