در این مقاله با استفاده از تئوری Use and Gratifications (UGT) ، به بررسی چگونگی تأثیر اجتماعی دیجیتال ContentMarketing (DCM) در جهانگردی مواد غذایی منجر به ارتباط الکترونیکی کلمه به دهان (e-WOM) می شود. به طور خاص ، این مقاله بررسی می کند که چگونه DCM می تواند تأثیر اجتماعی ایجاد کند ، و به نوبه خود ، بررسی می کند که چگونه این تأثیر اجتماعی می تواند منجر به WOM الکترونیکی شود. نمونه ای از ۷۰۷ جهانگردان چینی یک نظرسنجی آنلاین را انجام دادند. داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. ارتباطات مثبت بین سرگرمی محتوا (CE) و تأثیر اجتماعی اطلاعاتی (ISI) و بین خود بیان (SE) و تأثیر اجتماعی هنجاری (NSI) یافت شد. اطلاعات محتوا (CI) و تعامل اجتماعی (SI) با NSI و ISI رابطه مثبت داشتند. NSI و ISI بر e-WOM تأثیر مثبت گذاشتند. تأثیرات اجتماعی نقش واسطه ای بین DCM و e-WOM بازی کرده است. این مطالعه یک مبنای نظری برای بررسی بیشتر DCM در گردشگری مواد غذایی ، به ادبیات نظریه تأثیر اجتماعی می افزاید ، و احتمالاً تحقیقات بیشتری را برای تجارت الکترونیکی در گردشگری مواد غذایی به دنبال خواهد داشت.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.