در زمینه رسوایی شرکت چند ملیتی ، یعنی دیزل گیت فولکس واگن ، ما تأثیر درک مشتریان از پاسخ به بحران سازمانی را در انتقام و اهداف اجتناب خود در محیط های مختلف فرهنگی بررسی می کنیم. با استفاده از داده های جمع آوری شده در ایالات متحده و آلمان ، ما می توانیم نشان دهیم که درک واکنش مناسب در برابر بحران ، موجب کاهش انتقام مشتریان و همچنین اهداف دوری می شود. با این حال ، به دلیل تعصب داخلی پاسخ دهندگان آلمانی ، مکانیسم پیوند ادراک پاسخ به بحران سازمان به نتایج مربوطه بین آلمان و آمریکا متفاوت است. نتایج ما برای اولین بار نشان می دهد که تعصب خانگی همیشه با داشتن تقویت کننده فاکتورهای مثبت همراه نیست. بلکه در بستر رسوایی سازمانی ، تأثیرات پاسخ به بحران سازمانی را کمرنگ می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.