تحقیقات نشان می دهد که جو در ایجاد روابط عاطفی بین مشتری هتل و هتل نقش مهمی دارد و این ارتباطات منجر به بهبود رضایت مشتری و جذب مشتری می شود. هدف از این تحقیق شناسایی برخی از عناصر جو در یک هتل است که ممکن است مشتریان را قادر به تعامل بهتر با هتل کند. از یک مدل معادلات ساختاری (SEM) برای آزمایش روابط استفاده شد. به نظر می رسد که طراحی اجتماعی و اتاق ، پیشینه های قابل توجهی برای رضایت مشتری بوده است. این تحقیق همچنین نشان داد که گرچه مشتریان راضی از طریق رفتار WOM احتمالاً هتل را به دیگران ارتقا می دهند ، اما پیشنهادات کمتری برای بهبود داشتند. پیامدهای نظری و عملی نیز مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.