سرمایه گذاران نهادی خارجی نقش اساسی در توسعه صنعت گردشگری دارند. در حالی که حاکمیت هیئت مدیره یک ساز و کار مهم در شرکتهاست ، مطالعات معدودی سعی در بررسی این مسئله دارند که آیا سرمایه گذاران نهادی خارجی سهام شرکتهای گردشگری را خریداری می کنند یا نه. بر اساس تئوری سیگنالینگ ، مطالعه حاضر از نمونه ای از شرکتهای جهانگردی ذکر شده در تایوان استفاده می کند. اندازه هیئت مدیره ، استقلال هیئت مدیره و مالکیت مدیر به عنوان نمایندگان حاکمیت هیئت مدیره استفاده می شود. نتایج نشان می دهد که نسبت به مالکیت سرمایه گذاران نهادهای خارجی در زمانی که بنگاه های گردشگری دارای هیئت مدیره ای کوچکتر و مالکیت مدیر بالاتر هستند ، بیشتر است. این نتایج پیامدهای نظری و عملی را برای محققان و دست اندرکاران ارائه می دهد.