علی رغم اهمیت شناخته شده آن برای گردشگری ، در مورد نوآوری و شیوه های نوآورانه در زیرمجموعه های گردشگری مانند گردشگری ماجراجویانه ، اطلاعات کمی وجود دارد. علاوه بر این ، با وجود مزایای شناخته شده نوآوری ، همه نوآوری ها اتخاذ نشده اند و مواردی که هستند همیشه نتیجه موفقی ندارند. این مقاله از طریق یک مطالعه کیفی از صنعت ماجراجویی هوایی ایالات متحده ، مزایا و معایبی را که ممکن است نوآوری در مدیریت ریسک عملیاتی داشته باشد ، و همچنین درک اینکه چرا نوآوری های به ظاهر بحرانی پذیرفته نمی شوند ، برجسته می کند. بر خلاف جهانگردی به طور کلی ، صنعت همچنان به رشد خود همچنان به نوآوری های بنیادی تکیه می کند. فواید بیشماری برجسته می شود ، اما نشان دهنده مقاومت در برابر پذیرش نوآوری ها نیز هست. این مطالعه نشان می دهد که چگونه گردشگری ماجراجویی ، در فرآیندهای سازگار و مدیریتی خود ، با استفاده از فن آوری های ایمنی به خوبی آزمایش شده و اقداماتی در برابر انگیزه برای تقویت چنین تأثیرات هیجان انگیزی که برای مشتری جذاب خواهد بود ، به دنبال تعادل است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.