علیرغم استفاده روزافزون و همه گیر رسانه های اجتماعی برای فعالیت های تجاری ، تحقیقات محققان در مورد استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی اندک است و شرکت ها استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را با هدایت شهود یا آزمایش و خطا مستقر می کنند. این مطالعه یک چارچوب جامع را ارائه می دهد که اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی را شناسایی و طبقه بندی می کند. چارچوب مفهومی شامل اقداماتی است که هم از بازاریابی معامله ای و هم از روابط پشتیبانی می کند. این تحقیق همچنین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و اقدامات استراتژیک را در چارچوب نظریه سازمان بازاریابی قرار می دهد و در مورد تأثیر ادغام رسانه های اجتماعی بر مفهوم سازمان بازاریابی بحث می کند. این مطالعه بینش نظری ارزشمندی را درمورد اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی و استقرار استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت ها ارائه می دهد. این تحقیقات همچنین نکاتی را در مورد چگونگی به حداکثر رساندن منافع حاصل از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سازمان های مشتری مدار و بازار محور ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.