از زمان معرفی مفهوم خدمات چشم انداز Bitner (1992) ، بسیاری از مطالعات مفهومی و تجربی انجام شده است. حتی اگر یک پایگاه نظری نسبتاً جامد ایجاد شده باشد ، ماهیت مفهوم با دیدگاه های معاصر در مورد تئوری های توضیح رفتار مصرف کنندگان ، کارمندان و سایر ذینفعان به روز نشده است. از این رو ، مطالعه حاضر به منظور به روزرسانی چشم انداز خدمات ، ادبیات مربوط به servicecape و مفاهیم مربوط را اسکن می کند. بررسی ادبیات منجر به اصطلاح جدیدی شد که دارای تجربیاتی است که با فرهنگ سازمانی میهمان نوازی و درج کارمندان ، هم به عنوان مشتریان داخلی و هم برای ارائه دهندگان خدمات و همچنین سایر ذینفعان تقویت می شود. برای درک جامع از Experienscape ، رویکرد چند رشته ای با تلفیق دیدگاه ها و نظریه ها از بازاریابی ، مدیریت منابع انسانی ، رفتار سازمانی ، روانشناسی ، روانشناسی اجتماعی ، ارتباطات ، معماری ، طراحی محیط و سایر زمینه های مرتبط پیشنهاد می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.