کیفیت خدمات به تنهایی دیگر در صنعت مهمان نوازی رقابتی امروز دیگر یک مزیت پایدار نیست و بازاریابان توجه بیشتری به مدیریت استراتژیک تجربه مشتری دارند. هدف از این مطالعه بررسی تجربه خدمات به مشتری از دیدگاه کل نگر است و در ادامه بررسی می شود که چگونه اجزای مختلف تجربه خدمات مشتری بر ارزش ، نگرش و وفاداری درک شده در فرانشیزهای قهوه تأثیر می گذارند. علاوه بر این ، این مطالعه یک تجزیه و تحلیل مقایسه ای برای یافتن شباهت ها و تفاوت هایی که از نظر فرهنگی بین آمریکایی ها و کره ای ها وجود دارد ، انجام می دهد. این مطالعه یک پرسشنامه خودسرانه برای جمع آوری داده ها ایجاد می کند: ما یک روش نمونه گیری راحت را اتخاذ می کنیم و داده ها را در دو حق رای دادن Starbucks و دو حق رای دادن Can Bean در هر دو سئول ، کره جنوبی و میامی ، ایالات متحده جمع آوری می کنیم. علاوه بر این ، این مطالعه مدل سازی معادلات ساختاری را برای تحلیل داده ها پیاده سازی می کند. به طور کلی ، نتایج فرضیه های مطالعه را تأیید می کند ، و نشان می دهد که ملیت تأثیر تعدیل کننده در رابطه بین متغیرهای نهفته دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.