کیفیت خدمات به تنهایی دیگر در صنعت مهمان نوازی رقابتی امروز دیگر یک مزیت پایدار نیست و بازاریابان توجه بیشتری به مدیریت استراتژیک تجربه مشتری دارند. هدف از این مطالعه بررسی تجربه خدمات به مشتری از دیدگاه کل نگر است و در ادامه بررسی می شود که چگونه اجزای مختلف تجربه خدمات مشتری بر ارزش ، نگرش و وفاداری درک شده در فرانشیزهای قهوه تأثیر می گذارند. علاوه بر این ، این مطالعه یک تجزیه و تحلیل مقایسه ای برای یافتن شباهت ها و تفاوت هایی که از نظر فرهنگی بین آمریکایی ها و کره ای ها وجود دارد ، انجام می دهد. این مطالعه یک پرسشنامه خودسرانه برای جمع آوری داده ها ایجاد می کند: ما یک روش نمونه گیری راحت را اتخاذ می کنیم و داده ها را در دو حق رای دادن Starbucks و دو حق رای دادن Can Bean در هر دو سئول ، کره جنوبی و میامی ، ایالات متحده جمع آوری می کنیم. علاوه بر این ، این مطالعه مدل سازی معادلات ساختاری را برای تحلیل داده ها پیاده سازی می کند. به طور کلی ، نتایج فرضیه های مطالعه را تأیید می کند ، و نشان می دهد که ملیت تأثیر تعدیل کننده در رابطه بین متغیرهای نهفته دارد.