این مقاله به بررسی عواملی است که بیشترین تأثیر را در جذب گردشگران توسط مقصد جزیره بالغ در مرحله رکود چرخه زندگی توچال دارد. بسیاری از این مقصد سعی در توسعه استراتژی های سابق نیهیلو دارند ، به طور معمول در قالب تمایز محصول. برخی دیگر راهبردی را برای تحکیم بازارهای سنتی گردشگری خود اتخاذ کرده اند. با این وجود می توان ادعا کرد که انجام هر یک از استراتژی ها با موفقیت نیاز به درک کاملاً واضح از عواملی دارد که انتخاب مقصد گردشگران را تعیین می کند. هدف این مقاله شناسایی عواملی است که در انتخاب مقصد گردشگران در مورد مادیرا ، یک مقصد “کلاسیک” در منطقه اقیانوس اطلس است که از بسیاری جهات نمونه در مناطق گردشگری بالغ در مرحله رکود خود است. این مطالعه یافته های یک رگرسیون طبقه بندی شده (CATREG) را بر اساس نمونه ای از ۲۶۰ بازدید کننده ارائه می دهد. به منظور تسهیل در جذب و حفظ گردشگران ، بینشهایی در مورد نحوه مدیریت و بازار به مقصد میسر می شود. در این مقاله نتیجه گیری می شود که برجسته ترین عوامل تعیین کننده مقصد مقصد عمومیتاً متقابل و کلی دارند ، این بدان معناست که مدیریت مقصد و بازاریابی نیاز دارد تا بیشتر از آنچه که در بسیاری از مقصد های جزیره بالغ قرار دارد بیشتر روی موضوعات عملیاتی متمرکز شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.