مدل مارکوف پنهان (HMM) چارچوبی برای مدل سازی اثرات متغیر زمان متغیرهای ترکیبی بازاریابی فراهم می کند. هنگامی که در یک زمینه داده پانل به کار گرفته می شوید ، مهم است که ناهمگونی غیرقابل محافظت در افراد را به درستی حساب کنید. ما یک مخلوط ضرایب تصادفی جدید HMM (RCMHMM) را پیشنهاد می کنیم که اجازه می دهد تا الگوهای انعطاف پذیر ناهمگونی غیرقابل محافظت در هر دو پارامتر وابسته به دولت و گذار ارائه شود. RCMHMM همه HMM های موجود در ادبیات بازاریابی را لانه می کند. نتایج حاصل از دو مطالعه شبیه سازی نشان می دهد که ۱) میانگین تعداد زیادی از فرآیند های تولید داده مختلف ، RCMHMM از نسخه های تو در تو و با استفاده از عملکرد داخل نمونه و خارج از نمونه و ۲) RCMHMM مقاوم تر است. نسخه ها هنگام فرضیه های مدل زیر نقض می شوند. علاوه بر این ، ما RCMHMM را به یک برنامه تجربی که در آن اثربخشی تبلیغات درون بازی در افزایش تقاضای کوتاه مدت برای حضور در لیگ برتر بیس بال (MLB) را بررسی می کنیم ، اعمال می کنیم. ما می دانیم که اثربخشی چهار مقوله تبلیغاتی در طول فصل و در تیم ها متفاوت است و RCMHMM بهترین عملکرد را دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.