در این مقاله ، ما سعی در ادغام تحقیقات در مورد پردازش اطلاعات مصرف کننده و فرایند انتخاب مصرف کننده با هدف ارائه یک چارچوب کلی برای مدل سازی رفتار مصرف کننده در صنایع رقابتی انحصاری داریم. به دنبال یک الگوی استدلال استقرا ، ما مجموعه ای از گزاره های رفتار مصرف کننده را قرار می دهیم که مطابق با نتایج مشاهده شده از آزمایشات جلوه های متن و ادبیات تصمیم گیری مرحله ای است. ما پیشنهاد می کنیم در مواجهه با بسیاری از مارک های رقیب در یک فضای رقابتی انحصاری ، گفته می شود که مصرف کنندگان می توانند مجموعه های ملاحظاتی را بر اساس قوانین غیر جبران کننده بسازند و متعاقباً در میان یک ملاحظه بر اساس قوانین جبرانی ، از بین مارک های رقیب انتخاب کنند. ما پنج ویژگی بازار محصول را که مصرف کنندگان به عنوان اکتشاف از آنها استفاده می کنند ، شناسایی می کنند تا ضمن به حداقل رساندن هزینه های دستیابی و پردازش اطلاعات در مورد مارک های رقیب ، از انتخاب بهینه برند استفاده کنند. ما پیشنهاد می کنیم که مصرف کنندگان از اطلاعات مبتنی بر حافظه و محرک استفاده کنند تا برداشت های منحصر به فرد خود را از این خصوصیات بازار محصول تکامل دهند. به عنوان یک پیگیری رویکرد استقرایی ما ، ما نشان می دهیم که اثرات زمینه مستند تجربی با گزاره های رفتاری ما سازگار است. سرانجام ، ما از گزاره ها برای توضیح چندین مورد کلاسیک از رفتار مصرف کننده مشاهده شده در صنایع آبجو ، بستنی و خودرو استفاده می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.