یکی از مهمترین عملیات در تولید خوک های در حال رشد / اتمام ، بازاریابی خوک ها برای کشتار است. در حالی که تولید گوشت خوک را می توان در سطوح مختلف (حیوان ، قلم ، بخش یا گله) مدیریت کرد ، سودمند است که سطح گله را در هنگام تعیین سیاست بهینه بازاریابی به دلیل وابستگی های متقابل ، مانند مواردی که با هزینه های حمل و نقل ثابت و متقابل ایجاد می شود ، در نظر بگیرید. محدودیت های سطح

در این مقاله تصمیمات بازاریابی متوالی را در سطح گله در نظر می گیریم. یک فرایند تصمیم گیری با افق نامتناهی با ابعاد بالا (MDP) تدوین شده است که به دلیل نفرین ابعاد ، با استفاده از تکنیک های بهینه سازی MDP استاندارد قابل حل نیست. در عوض ، از برنامه نویسی تقریبی پویا (ADP) برای حل مدل و یافتن بهترین سیاست بازاریابی در سطح گله استفاده می شود. مطابق معیار پاداش تخفیف انتظار می رود ، رویکرد ADP پیشنهادی ابتدا با یک الگوریتم راه حل استاندارد برای حل یک MDP در سطح قلم مقایسه شود تا صحت روش حل را نشان دهد. در مرحله بعد ، آزمایش های عددی در سطح گله برای تأیید چگونگی سازگاری سیاست بازاریابی خود با هزینه های مختلف (به عنوان مثال ، هزینه حمل و نقل) و محدودیت های سطح سطح انجام می شود. سرانجام ، تجزیه و تحلیل حساسیت برای برخی پارامترها در مدل انجام می شود و سیاست بازاریابی که توسط ADP یافت می شود با سایر سیاست های بازاریابی مشهور ، که اغلب در سطح گله اعمال می شود ، مقایسه می شود.