بازیافت مخلوط روکش آسفالت احیا شده (RAP) به یک استراتژی گسترده مورد استفاده در نگهداری جاده تبدیل شده است. این مقاله با هدف دستیابی به راه حلهای بهینه برای توزیع کمیت و محل استقرار مراکز لجستیک انبار RAP از طریق شبکه بزرگراه منطقه ای با استفاده از یک روش تحلیل چند عاملی برای ترویج بیشتر توسعه فناوری بازیافت آسفالت انجام شده است. در مرحله اول ، شعاع اقتصادی مراکز لجستیکی انبار RAP برای تعیین تعداد بهینه مراکز لجستیکی انبار RAP با توجه به تراکم شبکه راه در منطقه مورد نظر محاسبه شد. سپس مکان مناسب هر مرکز لجستیک انبار RAP با استفاده از آنالیز بافر ArcGIS و الگوریتم فلوید مورد بررسی قرار گرفت و سه عامل در نظر گرفته شد (اثرات محیطی ، عملکرد مواد RAP و مصرف هر یک از جاده ها در شبکه بزرگراهی و فاصله حمل و نقل اقتصادی). سرانجام ، پس از انتخاب هر سایت مرکز لجستیکی انبار RAP ، مزایای اقتصادی از طریق تجزیه و تحلیل هزینه و سود (CBA) ارزیابی شد. در یک مطالعه موردی بر اساس داده های شبکه بزرگراه استان جیانگ سو ، پیشنهاد شده است که با ایجاد ۱۳ مرکز لجستیک ذخیره RAP ، نیاز به تعمیر و نگهداری بازیافت آسفالت در کل شبکه بزرگراه در استان جیانگ سو برآورده شود و به یک شبکه ۶ ساله کمک کند. مزایای نگهداری حدود ۷۰ میلیون CNY.