هدف از این مقاله ، بررسی استراتژی های زبانی مورد استفاده در وب سایت های رسمی گردشگری هفده انجمن خودمختار اسپانیا برای مدیریت مقصد ، بازاریابی و برندسازی است. هفده صفحه وب از طریق تجزیه و تحلیل تکنیک های زبانی متقاعد کننده و زبان های موضوعی مورد ارزیابی قرار گرفته است. بر اساس تحلیل محتوا و گفتمان ، یک مجموعه تخصصی همزمان متون به زبان اسپانیایی و متن های موازی آنها به زبان انگلیسی ایجاد شد و سرشماری به دست آمد. نشانگرهای متضادی متقابل متقابل پرده از ابزارهای بلاغی و اقناعی برای ارتقاء و برقراری ارتباط بودند ، در حالی که ویژگیهای گفتمان جهانگردی از طریق اصطلاحات مورد بررسی قرار می گرفت. علاوه بر این ، transcreation یک ابزار زبانی ضروری برای بین المللی شدن مقصد محسوب می شود. وفور نشانگرهای متابدیسور بین فردی و واژگان موضوعی در بدنه منجر به این فرض می شود که گفتمان جهانگردی هدف به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی استفاده می شود اما در درجه اول ترغیب گردشگر است ، بنابراین ، مفهوم سازی زبان بعنوان کاتالیزوری در ارتقاء گردشگری.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.