این مقاله بررسی می کند که آیا مدیران از ارتباط با مشارکت کنندگان حرفه ای در بازار با استفاده از مجموعه داده های منحصر به فرد بازدیدکننده داشته است که از تحلیلگران به شرکتهای فهرست شده در چین یاد می گیرند. درمی یابیم که با ارتباط با افراد خارجی توانایی مدیریتی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. برای شناسایی علیت ، متغیر ابزار و روش تطبیق معرفی شده است. یافته های ما پیامدهای مهمی در نقش یادگیری اطلاعات از افراد خارجی به مدیران شرکت ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.