تجارت به تجارت و بازاریابی گسترده تر به طور فزاینده تحت تأثیر تحول دیجیتالی تجارت قرار می گیرند و منجر به تکامل مفاهیم جدید بازاریابی مرکزی می شوند (به عنوان مثال ، گزاره های ارزش ، همکاری ایجاد شده ، تجارب / سفرهای مشتری ، محوریت مشتری و غیره). بنابراین تعجبی آور نیست که مفاهیم مهم بازاریابی نوظهور ، مانند گزاره های ارزش ، کاملاً تعریف نشده باقی بمانند. ما در اینجا برای تکامل / گسترش مرزهای نظری گزاره های ارزش استدلال می کنیم که عمدتاً از یک ابزار بازاریابی ارتباطی محور به سمت یک مفهوم است که یک مرحله مهم در روند داوری و تصمیم گیری یک بازیگر را نشان می دهد. چارچوبی با تأکید بر تعامل بازاریابی ایجاد شده است که بخش عمده ای از شواهد نوظهور مربوط به تئوری هدف ، ارزش درک شده ، تقسیم منابع ، گزاره های ارزش و ارتباطات آنها ، اکوسیستم های بازاریابی و فرآیند ایجاد ارزش را آشتی می دهد. در چارچوب پیشنهادی ، گزاره های ارزش به عنوان یک باور اصلی درون موضوعی در مورد تسهیم منابع در مقابل تعامل بازاریابی در فرآیند بزرگتر ایجاد ارزش آفرینی در طول زمان ، دوباره مفهوم سازی می شوند. پیامدهای مدیریتی و پژوهشی چارچوب پیشنهادی ارائه و مورد بحث قرار گرفته است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.