گردشگری سلامت و توریسم سلامتی به “وسوسه” تبدیل شده است که بسیاری از بازارهای جهانی به دنبال استفاده از محبوبیت روزافزون آنها هستند. گردشگری بابل یکی از گرمترین روندهای سفر امروز است. هدف از این مطالعه ، پر کردن شکاف در تحقیقات مربوط به جهانگردی بابونه با اندازه گیری آگاهی و علاقه به این روند در رومانی از طریق نمونه گیری راحت است. نتایج نشان می دهد که ۲۸٪ از پاسخ دهندگان “babymoon” را می شناسند ، اما در مورد تأثیر مثبت آن موافق هستند. نتایج تحقیق ما بر لزوم ترویج نوزادان به دلیل روند واقعی تأکید کرده و دلیل آن این است که بازار تعطیلات بر رفاه و ترویج مفهوم بهزیستی هذونیک متمرکز شده است. علاوه بر این ، برای ترویج رومانی به عنوان یک مقصد بابونه ، باید در نظر بگیریم که مصرف کنندگان امروزی مشتریانی هستند که به دنبال تجربیات و بهزیستی احساسی هستند. ترویج نوزادان برای بهزیستی عاطفی می تواند به دو نتیجه مدیریتی برای رومانی منجر شود: شناسایی برند و قصد تجدید نظر.