این مطالعه به بررسی تأثیر ریسک اطلاعاتی خاص شرکت ، با کیفیت تعهدی ، بر هزینه سرمایه با استفاده از رفتار تجاری سرمایه گذاران نهادی پرداخته است. سرمایه گذاران نهادی در شرکتهایی که کیفیت تعهدی کمتری دارند ، فروش خالص خود را در سالهای بعد افزایش می دهند. علاوه بر این ، فروش خالص این سرمایه گذاران به عوامل ذاتی و اختیاری کیفیت اقلام تعهدی مرتبط است. این رابطه برای موسسات خارجی نسبت به مؤسسات داخلی قویتر است و بیشتر در شرایط مطلوب اقتصاد کلان مشاهده می شود. ما این ارتباط را برای گروههای تجاری بزرگ که توسط سهام متصل هستند مشاهده نمی کنیم.