این مقاله به تشریح یک روش کتابشناختی التقاطی برای بررسی شخصیت برند ، شناسایی ساختمانهای نظری و مباحث تحقیقاتی در حال ظهور در زمینه های علوم بازاریابی می پردازد. ترکیبی از نرم افزار متنوع کتابشناسی و تجزیه و تحلیل مکاتبات متعدد مربوط به موضوع ، ملاحظات چهار مرحله روش شناختی را پشتیبانی می کند ، به ویژه: (۱) بررسی اجمالی تحقیق ، (۲) نویسندگان ، (۳) معانی شناسی و (۴) مدل. یافته های کتابشناسی کاتالوگ رویکردهای تحقیق BP را ارائه می دهد. مقایسه روندهای تحقیقاتی مرتبط با سازمانهای مشهور علوم بازاریابی و تجزیه و تحلیلهای فعلی ، مباحث نوظهور تحقیق را نشان می دهد تحقیقات مستمر ، علیرغم ناهمگونی آنها ، باید روشهای کتابشناختی و تحلیل مکاتبات چندگانه را اتخاذ و بهبود بخشد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.