اختلاف نظرها در بین آژانس های رتبه بندی اعتبار (رتبه بندی تقسیم) با گذشت زمان تغییر می کند ، نشان دهنده زمان متفاوت ماهیت در کدورت اطلاعات شرکت ها است. ما تجزیه و تحلیل می کنیم که چگونه تغییرات در کدورت اطلاعات بر اعتماد به نفس اعتبار سنجی تأثیر می گذارد. ما تأیید می کنیم که تعدیل رتبه بندی رتبه بندی اعتبار ، تأثیر قوی تری در بازده اضافی اوراق بهادار دارد: (i) هنگامی که کدورت اطلاعات کاهش می یابد و (ب) با سطح کمتری از کدورت اطلاعات. به نظر می رسد سرمایه گذاران اعتماد بیشتری به اطلاعات فاش شده با تعدیل رتبه در آن موارد دارند. پاسخ بازده بیش از حد نیز به سطح اعتبار اعتباری بستگی دارد ، که پویایی کدورت تنها برای اوراق بهادار با بازده بالا (HY) است. نتایج کلیدی همچنان ادامه دارد که اقدامات جایگزین اختلاف آژانسهای رتبه بندی مورد توجه قرار گیرد.