هدف این مقاله تلفیق دو دیدگاه غالب در طراحی خرده فروشی – طراحی و تجارت – از طریق تفکر سیستم ها و هستی شناسی مسطح است تا بتواند فروشگاهی را که توسط طراحان خرده فروشی در حوزه دیجیتال جدید طراحی شده است ، درک کنیم. این مقاله با استفاده از یک مطالعه موردی آدم ربایی از دنیای طراحی خرده فروشی دانمارک ، بازیگران را به یک سیستم متصل می کند ، ‘فروشگاه’ را به عنوان واسط بین خرده فروش و مشتری تعریف می کند و استعاره های ‘جهان مشاهده شده’ و ‘خود گسترش یافته’ مدیران صاحبان را بهم متصل می کند. فضاهای طراحی شده جمعی. پیامد این مطالعه بوم طراحی خرده فروشی (و تجاری) است.
مشارکت عملی این مقاله ، شفاف سازی حرفه ای در طراحی خرده فروشی تحت شرط خرده فروشی دیجیتالی و ارائه اولین قدم به سمت یک تئوری مبتنی بر سیستم برای طراحی خرده فروشی است.
سهم مدیریتی
در این مقاله فروشگاه به عنوان واسط مبادله کالاها و خرده فروشان کالا و تعامل تجربی با هدف تأمین درآمد کافی تعریف شده است.