برای تعیین تصویری که گردشگران از یک مقصد خاص دارند ، مهم است زیرا می توان از این اطلاعات برای افزایش رقابت در آن مقصد استفاده کرد. این مطالعه مدل محتوای کلیشه (SCM) ، از حوزه روانشناسی اجتماعی ، به بررسی تصویر مقصد را معرفی می کند. تحقیقات تجربی ، با نمونه ای از ساکنان سراسر سرزمین اصلی چین به عنوان گردشگر داخلی بالقوه ، در ۳۱ استان ، شهرداری ها و مناطقی از چین به عنوان مقصد گردشگری تأیید کرده اند که دو بعد «گرما» و «صلاحیت» در SCM با درک مرتبط هستند. مقصد. ثانیا ، تجزیه و تحلیل خوشه ای نشان داد که این ۳۱ مقصد گردشگری با توجه به ارزیابی پاسخ دهندگان از گرما و صلاحیت آنها ، می توانند در پنج گروه مختلف قرار بگیرند و این نشان می دهد که از SCM می توان برای گرفتن محتوای تصویر مقصد استفاده کرد. سرانجام ، تجزیه و تحلیل رگرسیون روابط معنی داری بین این دو بعد کلیشه مقصد (گرمی و صلاحیت) و قصد بازدید را نشان داد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.