خرده فروشان با خرید بیشتر مشتری در کانالهای مختلف ، تغییر عادی در عادات خرید مشتریان خود تجربه می کنند. مدیران بازاریابی با درگیر کردن کانال های آنلاین و آفلاین برای درگیر کردن مصرف کنندگان ، تأثیرگذاری در انتخاب و ایجاد عادات برای حفظ مزیت رقابتی ، با وظیفه ترسناک روبرو هستند. ما یک مدل تقسیم بندی پویا از انتخاب کانال و فرکانس خرید را برای ارزیابی میزان پاسخگویی بخش ها به کاتالوگ ها و ارتباطات ایمیل ایجاد می کنیم. علاوه بر این ، ما تجزیه و تحلیل سودآوری را انجام می دهیم تا دیدی در مورد سودآوری استفاده از کاتالوگ ها و ایمیل ها برای دستیابی به مشتریان ارائه دهیم. برای برخی از بنگاهها ، به ویژه شرکتهایی که سابقه استفاده از پستی کاتالوگ را دارند ، این یافته ها نشان می دهد که کاتالوگ ها با وجود روند افزایشی به سمت بازاریابی دیجیتال ، ابزار مؤثر در تأثیرگذاری بر خریدها در کانالهای آنلاین و آفلاین هستند. علاوه بر این ، ما متوجه شدیم که بخشی از مصرف کنندگان دیجیتال به ایمیل و کاتالوگ پاسخ مثبت می دهند. ما معتقدیم که کاتالوگها مزیت رقابتی خود را نسبت به ارتباطات بازاریابی از طریق ایمیل حفظ کرده اند زیرا کاتالوگ ممکن است برای جلب توجه سایر حواس پرت های دیجیتالی مصرف کنندگان باشد.