بررسی های متناقض در مورد هتل ها در ادبیات مورد توجه کافی قرار نگرفته است. ما این تهی را با ایجاد یک الگوی که مفهوم چگونه ویژگیهای متضاد تشخیص قلم و درک زبان در بررسی هتل های آنلاین منجر به نگرش دوجانبه و ناراحتی روانی می شود که رفتار مصرف کنندگان را تعیین می کند ، و چگونگی تعدیل دیالکتیک ارتباط بین این خصوصیات و نگرش دوجانبه را بیان می کند. . در مطالعه ما از یک تنظیم چینی و نمونه ای از ۴۵۷ مشتری که اقامت یا برنامه ریزی برای اقامت در هتل های ۳ و ۴ ستاره دارند استفاده شده است. یافته ها نشان می دهد اثرات قابل توجهی از این ویژگی ها بر روی دوگانگی نگرش و ناراحتی روانشناختی ، که ناراحتی روانی تأثیر منفی در ارزیابی بررسی دارد و بر اهداف خرید تأثیر می گذارد ، و آن دیالکتیکی رابطه مثبت بین خصایص متضاد و دوگانگی نگرش را تعدیل می کند. این مطالعه به ادبیات مختلف و شیوه های مهمان نوازی (یعنی هتل ها و وب سایت های بررسی سفر) کمک می کند و دستورالعمل های آینده را برای مهمان نوازی و محققان پیشنهاد می کند.