ما استراتژی “بازاریابی گرسنگی” به طور فزاینده ای را مطالعه می کنیم (ترکیبی از قیمت مصنوعی کم و محدودیت عرضه) که توسط بسیاری از مبتدیان با تکنولوژی بالا اتخاذ شده است تا محصولات خود را راه اندازی کنند. در یک مدل دو دوره ، یک شرکت قیمت مقدماتی مصنوعی کم و همچنین محدودیتی را برای مقدار موجود برای فروش در دوره اول تحمیل می کند ، که منجر به کمبود تعادل می شود. ما نشان می دهیم که وقتی یک دهان مؤثر وجود دارد ، چنین استراتژی به یک شرکت اجازه می دهد تا بازار را از کیفیت برتر کالای خود متقاعد کند. ما نشان می دهیم که کلمه از دهان نقش مهمی در کاتالیز کردن مکانیسم سیگنالینگ دارد. هنگامی که کلمه دهان کارآمدتر شود ، به عنوان مثال ، توسط رسانه های اجتماعی فعال شود ، کمبود در تعادل بیشتر است ، و قیمت مقدماتی بیشتر سقوط می کند. مطالعه ما دلیل بازاریابی گرسنگی را فراهم می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.