موضوعات درون زا در تحقیقات تجربی مورد توجه روز افزون دانشگاهی قرار گرفته است. مقابله با مشکلات درون زا به طور مؤثر و استفاده از تکنیک های مناسب ارزیابی ، معیارهای مهم کیفیت در روند انتشار بسیاری از ژورنال های دانشگاهی هستند. در این مقاله ، ما در مورد استفاده از متغیرهای ابزاری (IV) در تحقیقات تجاری و بازاریابی ، با تمرکز ویژه بر اجرای آن در STATA بحث می کنیم. ما چندین تست قبل و بعد از ارزیابی را مورد بحث قرار می دهیم که محققان می توانند از آنها برای اجرای نسخه های مختلف IV در STATA استفاده کنند ، از جمله رگرسیون حداقل مربعات دو مرحله ، تخمین حداکثر احتمال اطلاعات محدود و روش تعمیم لحظه ها.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.