این مطالعه به بررسی تأثیر محیطهای بازتاب دیجیتال و بازخورد بر باورهای معلمان پیش از خدمت در مورد آموزش و یادگیری (سازنده / سنتی) و خودکارآمدی قبل و بعد از تمرین است. در حالی که معلمان پیش از خدمت در یک شرایط فقط در جلسات چهره به چهره بازخورد خود را دریافت کرده و بازخورد دریافت می کنند (۶۵ نفر) ، در شرایط دیگر آنها نیز در متن (۱۹ نفر) یا مبتنی بر فیلم (n = 22) محیطهای بازتاب دیجیتال و بازخورد. نتایج آزمون نشان داد که باورهای سنتی در محیط متن محور افزایش یافته است. اعتقادات سازنده در شرایط غیر ویدئویی در مقایسه با محیط دیجیتال مبتنی بر فیلم کاهش یافته است. خودکارآمدی در هر شرایطی تقویت شد. تجزیه و تحلیل محتوا نشان داد که بازتاب و بازخورد معلمان قبل از خدمت در شرایط مبتنی بر فیلم مثبت تر بوده و خود بازتاب ها سطح بالاتری از استدلال مبتنی بر دانش را نشان می دهند. پیامدهای تحقیق آینده بحث شده است.