هنگام بهبود نتایج پیامدهای رفتاری در حوزه خرده فروشی آنلاین ، بازی به صورت یک استراتژی طراحی به طور فزاینده ای اعمال می شود. درک ویژگیهای فعالیتهای بازاریابی گیمینگ (GMA) برای بازیابی موفق بسیار مهم است ، اما تجربه درک شده ناشی از ویژگیهای GMAs و تأثیر آن بر رفتارهای مصرف کننده مطلوب تاکنون در مطالعات خرده فروشی آنلاین مورد علاقه قرار نگرفته است. بنابراین ، این مقاله با هدف بررسی روابط بین تجربه ، ارزش ، رضایت ، عشق به برند و رفتارهای مصرف کننده مطلوب GMAs انجام شده است. برای آزمایش این روابط در مدل تحقیق ، ما یک مطالعه با استفاده از نمونه ای از ۲۴۲ مشتری کتابفروشی آنلاین تهیه کردیم و دریافتیم که تجربه GMA ها بر ارزش هیدونیک و ارزش سودمند تأثیر معنی داری دارد. این یافته ها همچنین تأیید می کند که ارزش هیدونی و ارزش سودمند به طور معناداری بر رضایت و عشق به برند تأثیر می گذارد. سرانجام ، نتایج ما تأیید می کند که رضایت تأثیر معنادار و مثبتی بر عشق به برند دارد و به نوبه خود ، بر رفتارهای مطلوب مصرف کننده (به عنوان مثال ، وفاداری به برند ، حرف مثبت گفتن و مقاومت در برابر اطلاعات منفی). یافته های این مطالعه می تواند به شرکت های خرده فروشی آنلاین اجازه دهد رفتارهای آینده مشتریان خود را دقیق تر پیش بینی کرده و مدیریت دارایی ها و فعالیت های بازاریابی گیمینگ را هدایت کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.