ما بررسی می کنیم که چگونه تمرکز مشتری یک شرکت بر میزان تأمین اعتبار غیررسمی (اعتبار تجاری) اعطا شده توسط بنگاه تأثیر می گذارد. با استفاده از نمونه ای از بنگاه های دولتی چین از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ ، ما مستند می کنیم که تمرکز مشتری و تأمین اعتبار غیررسمی با همبستگی مثبت دارند. این یافته ها به اقدامات جایگزین تمرکز مشتری و تأمین اعتبار غیر رسمی قوی بوده و تعصب انتخاب را به خود اختصاص می دهد. ما شواهد بیشتری را گزارش می دهیم که تأثیر تمرکز مشتری در تأمین مالی غیررسمی وقتی شرکت دارای ریسک شرکتی بالایی است ، کمتر مشخص می شود. در مقابل ، هنگامی که یک شرکت از مالی مالی بالایی برخوردار باشد یا میزان زیادی از تأمین مالی غیررسمی را از تأمین کنندگان خود دریافت کند ، تأثیر تمرکز مشتری در تأمین مالی غیررسمی اعطا شده قوی تر است. یافته های ما ادبیات تأمین اعتبار غیر رسمی را با ارائه شواهد مستقیم در مورد تأثیر تمرکز مشتری پیش می برد.