مدیران و محققان همچنان به دنبال عواملی هستند که منجر به موفقیت محصول جدید می شوند. در حالی که تحقیقات قبلی نشان داده است که برون سپاری تابع فروش می تواند به فرآیند نوآوری کمتر منجر شود و مسئولیت آینده را محدود کند ، برون سپاری نیز می تواند از نظر محافظت از روابط مشتری و قابلیت های محرمانه بودن محرمانه خطراتی را ایجاد کند. علاوه بر این ، بررسی تأثیرات برون سپاری به عنوان اولویت اصلی تحقیق در ادبیات بازاریابی اخیر شناخته شده است. بنابراین ، با استفاده از دسترسی ممتاز به مدیران در صنعت بیوشیمیایی ، از یک تجزیه و تحلیل چند گروهی از ۲۲۹ محصول جدید استفاده کردیم تا تأثیر برون سپاری نیروی فروش بر موفقیت محصول جدید را بررسی کنیم. نتایج تجربی ما نشان می دهد که برون سپاری نیروی فروش رابطه بین برتری محصول جدید و معناداری مشتری را تعدیل می کند به گونه ای که هنگام استخدام برون سپاری رابطه قوی تر می شود. با این حال ، برون سپاری نیروی فروش رابطه بین ارزش جدید کالای جدید و معناداری مشتری را تعدیل می کند به گونه ای که هنگام کار برون سپاری ضعیف تر است. این یافته ها نشان می دهد که تأمین مالی برون سپاری ممکن است به عنوان سیگنالی از خطر اضافه شده برای مشتریان باشد. بنابراین ، تصمیم به برون سپاری نیروی فروش باید براساس نیاز مشتری و ویژگی های محصول جدید اتخاذ شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.