اگرچه سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی (CVC) منبع بالقوه نوآوری است ، اما مطالعات اندکی تأثیر دانش و منابع یک شرکت مادر را بر عملکرد نوآوری یک شرکت سرمایه گذاری جدید بررسی کرده اند. در این مقاله ، تأثیر تجربه با اتحاد والدین و شدت سرمایه گذاری بررسی شده است که تا چه اندازه سرمایه گذاری های جدید در ایالات متحده از دانش و منابع مالی والدینشان برای فعالیت های نوآوری خود در آغاز رابطه CVC در یک دوره ۴۴ ساله استفاده می کند. یافته های ما حاکی از آن است که سرمایه گذاری ها با تجربه اتحاد ، بیشتر بر دانش همکاری و سرمایه رابطه می پردازند ، در حالی که شدت سرمایه گذاری نیز باعث افزایش نوآوری می شود. در سطح کمی از پیچیدگی سرمایه گذاری ، استفاده از تجربه اتحاد و شدت سرمایه گذاری با عملکرد نوآوری رابطه مثبت دارد. با این حال ، هنگامی که یک شرکت مادر از پیچیدگی سرمایه گذاری بالایی برای عملکرد نوآوری برخوردار باشد ، شدت سرمایه گذاری و تجربه اتحاد کارایی کمتری دارند. بنابراین ، نتایج ما از پشتیبان CVC مرتبط با نوآوری شرکتهای سرمایه گذاری جدید رونمایی می کند.