در حال حاضر ، با توسعه سریع و محبوبیت شبکه های اجتماعی آنلاین ، بازاریابی اجتماعی در حال صعود است ، در حالی که عدم دقت و شخصی سازی در شیوه های فعلی بازاریابی اجتماعی به یک موضوع برجسته تبدیل شده است. یک راه حل اساسی برای این مسئله ، چگونگی استنباط دقیق و جامع منافع کاربر است. در تحقیقات قبلی ما (زو و همکاران ، ۲۰۱۹) ، ما یک الگوی علاقه کاربر (UIG) را که توسط یک ساختار درخت سلسله مراتبی با یک طرح فروپاشی علاقه نمایی نمایان شده ، ساختیم. برای این مطالعه ، از منظر ۲۰۲۰ ، این تفسیر پژوهشی در مورد این خط تحقیق از نظر چهار بعد برای استنباط منافع کاربر ، برخی از نظرات را ارائه می دهد: جمع آوری داده ها ، نمایندگی منافع کاربر ، ساخت و تقویت پروفایل کاربر مورد علاقه ، و ارزیابی مدل ساخته شده سرانجام ، برخی از چالش ها و فرصت ها در این حوزه برای کارهای بعدی مورد بحث قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.