روند گسترده در بین شرکت ها در صنعت گردشگری و مهمان نوازی برای اتخاذ یک استراتژی نور دارایی ، صنعت گردشگری ایالات متحده را قادر ساخته است تا با اصلاح دارایی های ثابت ، به سرعت رشد کند. مقاله ما به بررسی چرایی یک استراتژی روشنایی دارایی از منظر مدیریت هزینه ضروری می پردازد. از آنجا که هزینه بسیار “چسبنده” است ، به این معنی که با تغییر در درآمد به طور متناسب تغییر نمی کند و معمولاً تغییر در هزینه به تأخیر می افتد ، چسبندگی هزینه بالاتر منجر به عملکرد مالی پایین تر می شود. ما دریافتیم که چسبندگی هزینه در صنعت گردشگری و میهمان نوازی وجود دارد و مازاد دارایی تعیین کننده اصلی آن است. علاوه بر این ، ما دریافتیم که مدیریت میزان دارایی ها را برای کاهش اثرات چسبندگی هزینه تنظیم می کند ، و این تعدیل ها در سال های کاهش درآمد بسیار قابل توجه است. در مورد مشارکتها ، محدودیت ها و پیامدهای عملی نیز بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.