روند گسترده در بین شرکت ها در صنعت گردشگری و مهمان نوازی برای اتخاذ یک استراتژی نور دارایی ، صنعت گردشگری ایالات متحده را قادر ساخته است تا با اصلاح دارایی های ثابت ، به سرعت رشد کند. مقاله ما به بررسی چرایی یک استراتژی روشنایی دارایی از منظر مدیریت هزینه ضروری می پردازد. از آنجا که هزینه بسیار “چسبنده” است ، به این معنی که با تغییر در درآمد به طور متناسب تغییر نمی کند و معمولاً تغییر در هزینه به تأخیر می افتد ، چسبندگی هزینه بالاتر منجر به عملکرد مالی پایین تر می شود. ما دریافتیم که چسبندگی هزینه در صنعت گردشگری و میهمان نوازی وجود دارد و مازاد دارایی تعیین کننده اصلی آن است. علاوه بر این ، ما دریافتیم که مدیریت میزان دارایی ها را برای کاهش اثرات چسبندگی هزینه تنظیم می کند ، و این تعدیل ها در سال های کاهش درآمد بسیار قابل توجه است. در مورد مشارکتها ، محدودیت ها و پیامدهای عملی نیز بحث شده است.