مصرف کنندگان هر روز تصمیمات بی شماری در مورد محصول می گیرند. این فرایند تصمیم گیری بستگی به سبک پردازش اطلاعات بکار رفته دارد. یک عامل مهم در اینجا پیچیدگی ساختارهای شناختی مصرف کننده است (یعنی پیچیدگی ساختارهای مورد استفاده برای سازماندهی اطلاعات). اگرچه این سازه ، پیچیدگی شناختی ، نوید زیادی برای رفتار مصرف کننده دارد ، اما هنوز هم باید به سؤالات متعددی پاسخ داده شود که توسط پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفته است. در مرحله اول ، نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که Repertory Grid ، که در زمینه تعامل اجتماعی توسعه یافته است ، ابزاری مطمئن برای سنجش پیچیدگی شناختی در حوزه رفتار مصرف کننده است. دوم ، نتایج بیشتر حاکی از وجود یک جزء قابل تعمیم و همچنین یک زمینه خاص از پیچیدگی های شناختی است. مؤلفه قابل تعمیم پیچیدگی شناختی نشان می دهد که این ساختارهای دانش در سراسر دسته بندی محصولات مرتبط قابل انتقال هستند. به همین ترتیب ، پیچیدگی شناختی به احتمال زیاد بر پردازش اطلاعات مربوط به محصول و پیام های تبلیغاتی توسط مشتری تأثیر می گذارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.