درک تغییر نیازهای مصرف کننده برای بقای یک شرکت بسیار مهم است. به ویژه در زمینه استقلال وسایل نقلیه ، بینش مشتری پایه و اساس مهمی برای تصمیم گیری استراتژیک سازمان ها در صنعت خودرو می گذارد. در این مقاله چگونگی کشف یک تولید کننده اتومبیل آلمانی در زمینه نیازهای مشتری در زمینه وسایل نقلیه بسیار خودکار (AV) با استفاده از تحقیقات پیش بینی شرکت ها با مشتریان بینایی و چگونگی حمایت از یافته ها از روند تصمیم گیری استراتژیک شرکت استفاده شده است.

یک مطالعه مقدماتی کیفی با ۲۹ مشتری چشم انداز ، از آلمان ، ایالات متحده و چین ، سه مورد کاربرد نوآورانه را برای AV های بسیار پرمصرف شناسایی کرد. بررسی کمی آنلاین بعدی با ۷۳۳ شرکت کننده در همان سه بازار ، اهمیت موارد استفاده برای مصرف کنندگان اصلی و مبتکر را تأیید می کند. این یافته ها تأکید می کنند که AV ها بسیار تغییر دهنده بازی هستند و اتومبیل های آینده را به فضاهای طولانی زندگی و اداری تبدیل می کنند که پیامدهای متعددی برای پزشکان دارد. این یافته ها به تطبیق مدل کسب و کار سازمان و استراتژی مارکینگ کمک کرده ، بینش ارزشمندی را برای مطالعات بعدی و ارتباطات شرکتی شکل داده است.

سهم مقاله سه گانه است: این ایده مفهوم پیش بینی استراتژیک مشتری را معرفی می کند ، به طور مشخص خلاصه می کند که سازمانها چگونه می توانند تحقیقات پیش بینی مشتری را پیاده سازی کنند و همچنین چگونه این تحقیقات به نفع فرایند تصمیم گیری شرکت ها است. علاوه بر این ، این مقاله نیازهای مشتری آینده را در زمینه AVV های پریمیوم فاش می کند.