برندسازی صنعتی به عنوان یک موضوع مهم مطرح شده است و به شرکتها این امکان را می دهد که مزیت رقابتی قابل توجهی کسب کنند ، به ویژه در بازارهایی که کالاهای تبلیغاتی کالا و خرید الکترونیکی در حال افزایش هستند. در این مقاله ، یک روش ساختاری نظری برای اندازه گیری ارزش برند ، پیشینه های آن و پیامدهای آن برای محصولات صنعتی ارائه شده است. این مدل بین ارزش تجاری و برند تجاری شرکت تمایز قایل شده است ، از عملکرد درک شده خریدار در ابعاد ترکیب بازاریابی به عنوان پیشینهای از ارزش برند استفاده می کند و آنها را به خرید مجدد و اهداف وفاداری مرتبط می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.