در جریان پویا و با فضیلت فعلی اقتصاد دانش ، شرکت ها نگران این هستند که مدیریت نوآوری را بطور متمرکز یا از طریق واحدهای تجاری غیرمتمرکز مدیریت کنند. دو نیاز پدیدار می شود ۱٫ تضمین بهره وری سازمانی و ۲٫ بهره برداری از فرصت بازار. این معمولاً به معنای ادغام دانش در انتقال فناوری است که می توان از طریق اشتراک دانش بین طرفین به دست آورد. با این حال ، با جستجوی ادبیات تحولات تکنولوژیکی و اجتماعی ، مطالعات قبلی عمدتاً بر پایه گذاری کلان انتقال فناوری و قابلیت های ابتکاری سازمانی با توجه کمتر به نقش پیش سازهای روانی همکاری ها متمرکز شده است. با توجه به این فاصله ، ما در نظر داشتیم که یک مبنای مفهومی مداوم برای همکاری ها و شیوه های انتقال فناوری در سطح خرد ایجاد کنیم. بنابراین ، با تکیه بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده (TPB) ، ما یک مدل خرد بنیادی را برای نوآوری مشترک و انتقال فناوری پیشنهاد می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.