در این مقاله به بررسی تغییرات و پراکندگی سیگنال های درآمدی می پردازیم که از طریق پوشش رسانه ای در مورد نقدینگی سهام گسترش یافته است. ما تعیین می کنیم که پراکندگی سود منتشر شده توسط رسانه ها باعث کاهش نقدینگی سهام در طول اعلام سود می شود. با بررسی تأثیر انتشار پراکندگی سود بر فعالیت تجاری ، متوجه می شویم که سرمایه گذاران انفرادی از ارائه نقدینگی برای آن سهام با پراکندگی درآمدی شدید رسانه ای خودداری می کنند. با این حال ، سرمایه گذاران نهادی ، تجارت خود را با سهام پراکنده درآمدی که رسانه ها تشدید می کنند ، کاهش نمی دهند. برای شناسایی رابطه علی با پوشش رسانه ای ، از تغییر در انتشار اطلاعات ناشی از حساب های سرمایه گذار واقعی ، که نمایانگر وسعت اطلاعات سابق سهام است ، بهره می بریم. نتایج نشان می دهد که سهام با تعداد بیشتری از حسابهای سرمایه گذار تأثیر تقویت شده از پراکندگی سود بر عدم نقدینگی سهام را دارند. این تأثیرات بر خلاف حسابهای نهادی برای حسابهای انفرادی قابل توجه است. به طور کلی ، این نتایج حاکی از آن است که رسانه ها با هدایت توجه سرمایه گذاران ، تأثیر واقعی پراکندگی سود بر نقدینگی سهام را ایجاد می کنند.