صادرات بنگاه های چینی با مشکلات کم ارزش و مصرف زیاد انرژی روبرو است. روشهای مختلف کنترل محیطی برای ترویج توسعه پایدار صادرات پدید آمده است. افشای اطلاعات زیست محیطی تأثیر مهمی در توسعه بنگاهها در سالهای اخیر دارد. آیا می تواند صادرات را ارتقاء دهد؟ بر اساس الگوی هچمن ، این مطالعه از داده های همسان از داده های عملکرد تجاری صنعت چین و بانک اطلاعات سهام بورس و تحقیقات حسابداری چین برای بررسی اینکه آیا افشای اطلاعات زیست محیطی می تواند بر صادرات شرکت ها تأثیر بگذارد استفاده می کند. یافته ها نشان می دهد که افشای اطلاعات زیست محیطی می تواند تصمیم گیری برای صادرات را ارتقا بخشد. نتایج غیرخطی نشان می دهد که افشای اطلاعات زیست محیطی و افشای اطلاعات محیطی سخت یک رابطه U شکل با مقیاس صادرات را نشان می دهد ، در حالی که EIDS رابطه U معکوس با مقیاس صادرات را نشان می دهد. برای تأیید بیشتر مسیرهای تأثیر ، اثر هزینه افشای اطلاعات زیست محیطی برای صادرات غیرقابل انکار است ، در حالی که نوآوری ، تأمین اعتبار و تأثیر یارانه می تواند مقیاس صادرات را افزایش دهد. با این حال ، اثر اعتماد اجتماعی افشای اطلاعات زیست محیطی همچنان ناشناخته است.