برخلاف کار قابل توجهی که در مورد درک ساکنین نسبت به توسعه گردشگری وجود دارد ، در مورد واکنشهای عاطفی ساکنان نسبتاً کمی شناخته شده است. با استفاده از تئوری ارزیابی شناختی ، این مطالعه با هدف شناسایی علل و پیامدهای احساسات ساکنین نسبت به تحولات هنرهای نمایشی گردشگری (TPA) در جوامع شهری و روستایی انجام شده است. بر اساس روش نمونه گیری سهمیه ، نظرسنجی از ۴۳۸ و ۴۳۵ نفر از ساکنان در دو مقصد معمولی شهری (Hangzhou) و روستایی (Yangshuo) TPA در چین انجام شد. نتایج نشان داد که ساکنان روستایی شدت بیشتری از احساسات مثبت را گزارش کرده و از توسعه TPA حمایت بیشتری می کنند. احساسات مثبت (به عنوان مثال، شاد، دوست داشتنی و سپاسگزار) برای ساکنان شهری و روستایی توسط مطلوبیت نتیجه، انصاف، و پتانسیل مقابله در حالی که احساسات منفی متفاوت تولید شد استخراج شد. احساسات پیچیده ، به جای احساسات خاص ، به نیت رفتاری مرتبط با توسعه TPA مربوط بودند. یافته ها نشان می دهد استراتژی های هدفمند از جمله ترویج TPA در جوامع شهری و ارائه دسترسی محلی ترجیحی برای جوامع روستایی.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.