این نامه پاسخی به مقاله این ژورنال توسط هوانگ و همکاران است. (۲۰۱۶) ، که جریان انتشار کربن از تورهای خود رانندگی و چگونگی ارتباط فضایی آن با نقاط دیدنی را بررسی کرده است. هوانگ و همکاران استفاده از مدل توزیع و جریان مکانی و ضریب کربن برگرفته از ادبیات موجود برای بررسی میزان و شدت انتشار کربن از تورهای خود رانندگی در یک استان چین ، با نتایج آشکار عدم تعادل قابل توجهی منطقه در انتشار کربن به طور کلی اما اختلاف کمی در بین مناطق مختلف لکه ها این مطالعه از اهمیت تحقیق روشنی در استفاده از مدلهای مبتنی بر مکانی برای تجزیه و تحلیل ردپاهای کربن در یک بخش مهم در صنعت خدمات برخوردار بود. با این حال ، نامه فعلی نگرانی هایی را در مورد نقص احتمالی برخی از پروکسی های ساده شده به کار رفته در فرمول های مکانی توسط هوانگ و همکاران ایجاد می کند ، که در صورت عدم فشار ، ممکن است اعتبار و پایایی یافته های مطالعه را به خطر بیاندازد. برخی از مدلهای مقطعی جایگزین نیز برای شناسایی بهتر ، ضبط و ارزیابی متغیرهای اساسی لاینفک اهداف تحقیقاتی این مقاله پیشنهاد شده اند.