در این مقاله ، ما به دنبال یک رویکرد روانشناسی فیزیکی محیطی هستیم تا به طور کامل توان بالایی از علم عصبی عاطفی در خرده فروشی و خدمات مصرف کننده را باز کند. ما فرض می کنیم که استفاده از اقدامات روانشناختی محیطی از شناخت و احساسات تجسم یافته مانند EMG صورت و پاسخهای مربوط به هدایت پوست ، تا حد زیادی در درک جدیدی از قضاوتهای مصرف کننده ، تصمیم گیری و رفتارها نقش دارد. برای این منظور ، باید بر دشواری هایی که قبلاً در استفاده از روشهای روانشناسی روانی در بازاریابی وجود داشت ، غلبه کنید تا به یک جریان نوظهور از تحقیقات روان شناختی محیطی کاربردی کمک کنید. بر این اساس ، ما به سه سؤال اساسی پاسخ می دهیم (چه؟ چگونه؟ چه وقت؟). پس از آن ، ما در مورد سه نکته مهم (خطرات) بحث می کنیم که محققان باید هنگام استفاده از اقدامات روانشناسی فیزیکی محیطی در خرده فروشی و تحقیقات خدمات مصرف کننده ، به دقت در نظر بگیرند.