در این مقاله ، ما چگونگی طراحی معماری و تغییرات مکانی و مادی را که شامل می شود ، به شکل گیری مداوم هویت ها در یک سازمان کمک می کنیم. بر اساس مطالعه موردی از تغییرات سازمانی و معماری در یک اداره شهرداری در زمان اصلاحات اساسی در بخش عمومی ، ما بررسی می کنیم که چگونه از مداخلات طراحی برای (دوباره) شکل گیری کار و روابط حرفه ای استفاده شده است. در این مقاله به بررسی چگونگی تعامل با آرایشهای مکانی و مصنوعات مادی بر احساس افراد از نظر هویت شغلی و سازمانی افراد می پردازد. با استفاده از یک رویکرد رابطه ای به جامعه شناسی ، مقاله با ارائه مفهوم فاصله هویت برای گرفتن سیالیت عملکرد هویت ، به نظریه پردازی بیشتر فضا در مطالعات سازمان کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.