این فرض که هویت نام تجاری شرکت ها یک تولید داخلی است ، به طور فزاینده ای با تحقیقات اخیر منتشر شده ، که در مورد هویت به عنوان یک روند اجتماعی در روند هم افزایی بحث می شود ، به چالش کشیده می شود. اکثر بینشهای حاصل از آن مربوط به مارک های کسب و کار با مصرف کننده است و ارتباط هویت برند با برند تجاری کسب و کار تا حد زیادی کشف نشده است ، حتی اگر مفاهیم ارتباط بین شرکت و ذینفعان در تنظیمات صنعتی شدیدتر باشد. . هدف این مقاله این است که درک کنیم چگونه یک شرکت و فرهنگ ، رفتار ، مدیریت برند و رویکرد ارتباطی شرکت باید با گذشت زمان تغییر کند تا امکان ایجاد هویت برند تجاری شرکت فراهم شود. در این مقاله به بررسی پرونده فردی یک شرکت برتر جهان در زمینه فناوری پروتز آلمانی می پردازیم. با تجزیه و تحلیل فرآیند برندسازی در طی دوره ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۸ ، ما چهار مرحله در تغییر هویت نام تجاری شرکتها را از درون داخلی به یک سیستم هویتی تو در تو متصل کردیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.