تحقیقات قبلی در بنگاه های جهانی متولد شده (BG) به وابستگی شدید آنها به ایجاد موقعیت رقابتی از روزهای ابتدایی وجودشان تأکید کرده است. در حالی که بسیاری از محققان بر ابتکاری BGs به عنوان عامل محرک رقابت آنها تأکید کردند ، قابلیتهای اساسی در ابتکاری BGs هنوز مورد بررسی قرار نمی گیرد ، به ویژه ، بازاریابی و قابلیتهای مرتبط با نوآوری. براساس مرحله مقدماتی مصاحبه های عمیق با مدیران ارشد ، ما سه قابلیت ، تولید هوش بازار ، سازگاری بازاریابی و انسجام تیم را شناسایی کردیم که بر تعامل بین نوآوری و بازاریابی تأکید می کند. سپس ما تجزیه و تحلیل SEM را بر اساس داده های جمع آوری شده از ۱۲۷ BG انجام دادیم. یافته های ما نشان می دهد که هوش بازاریابی و انسجام تیم به طور مستقیم و مثبت بر نوآوری BG ها تأثیر می گذارد. مشخص شد که سازگاری بازاریابی با شرایط محیطی – توسعه اقتصادی و توسعه فناوری تعدیل می شود. هنگامی که توسعه اقتصادی زیاد است ، سازگاری نیروی فروش باعث افزایش ابتکاری BG ها می شود ، در حالی که سازگاری با محصول یا انطباق ارتباطات ، ابتکاری BG را کاهش می دهد. هنگامی که توسعه فن آوری بالا است ، سازگاری با محصول نوآوری BG ها را افزایش می دهد ، در حالی که سازگاری نیروی فروش باعث کاهش ابتکاری BG ها می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.