این مطالعه اثرات تعدیل کننده نوآوری مصرف کننده را در روابط بین پیشین های مختلف اتخاذ وسیله نقلیه خودمختار و اهداف خرید خودروهای خودمختار با تفکیک بین سطوح مختلف نوآوری مصرف کننده (بالا در مقابل کم) بررسی می کند. با استفاده از تحقیق در مورد نوآوری مصرف کننده و نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فن آوری Venkatesh و همکاران (۲۰۰۳) ، یک مدل تجربی با استفاده از داده های جمع آوری شده از طریق یک نظرسنجی آنلاین (۲۴۱ = n) تهیه و آزمایش شد. مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و آنالیز چند گروهی. نتایج شواهدی ارائه می دهد که امید به عملکرد ، امید به تلاش و تأثیر اجتماعی با اهداف خرید خودروهای خودگردان رابطه مثبت دارد. نوآوری مصرف کننده روابط بین سازه ها را تعدیل می کند ، در حالی که وقتی نوآوری مصرف کننده زیاد است و نه کم بودن ، تأثیرات قوی تر است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.