نوآوری سازمانی ، استراتژی رقابتی و سرمایه گذاری موفقیت

مطالعات موردی در ادبیات سیستمهای اطلاعاتی شواهدی را برای استراتژیک ارائه می دهد
از سیستم های اطلاعاتی (SIS) برای به دست آوردن مزیت رقابتی استفاده شده است. در
رفتار سازمانی و ادبیات مدیریت استراتژیک ، پیوندها بوده است
نشان داده شده است که بین عوامل محیطی ، متغیرهای سازمانی ، استراتژیک وجود دارد
انتخاب و نوآوری lb-m. این مطالعه ترکیبی و گسترش این مناطق است
تحقیق با بررسی روابط بین جو نوآورانه سازمانها
و استراتژی های SE اجرا شده ، موفقیت درک شده سرمایه گذاری های انجام شده در
SE و درگیری کلی کاربر نهایی. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که نوآورانه
رانش سازمان به میزان قابل توجهی بر پرخاشگری شرکت تأثیر می گذارد
استراتژی برای سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات ، موفقیت درک شده
سرمایه گذاری در SIS و دخالت کاربران نهایی در توسعه برنامه ها.
علاوه بر این ، بین استراتژی های سرمایه گذاری رابطه معناداری وجود دارد
موفقیت انتخاب شده و درک شده است.

رفتن به محتوا